پیدا کردن کد تخفیف برای آزمون ماز
نوشته شده توسط : مولود

کد تخفیف ماز

وقتی آوازه‌ی آزمون ماز را شنیده باشید، دل در دلتان نیست که سایت ماز را پیدا و در آن ثبت نام کنید. اما شاید از دوستان هم‌کلاسی شنیده باشید که می‌توانید کد تخفیف ماز هم بیابید و چه بسا ارزان‌تر این کار را انجام دهید. شاید با جست‌وجوی ابتدایی در گوگل نتوانسته باشید آنچه را مطلوب شماست پیدا نمایید و درمانده‌تر از قبل به فکر راه چاره باشید. من سعی کردم روش‌هایی را برای یافتن کدهای تخفیف ماز جمع‌آوری کنم که در اینجا می‌توانید به رایگان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

کد تخفیف ماز براساس زمان

بدیهی‌ترین روش برای یافتن کد تخفیف ماز سرچ در گوگل و دیدن اولین سایت‌هاست. ولی شاید این کار را انجام داده باشید و چیز دندان‌گیری نصیب‌تان نشده باشد. در این مرحله باید از ابزار گوگل کمک بگیرید تا جست‌وجوی دقیق‌تری را داشته باشید. پس پیش از آنکه ناامید شوید و بدون اعمال کد تخفیف اقدام به ثبت نام در آزمون ماز کنید، روش زیر را انجام دهید:

  • عبارت «کد تخفیف ماز» را در گوگل جست‌وجو کنید
  • در ردیف زیرین قسمتی که عبارت جست‌وجو در آن نوشته می‌شود، روی «ابزار» در گوگل فارسی و یا روی tools در گوگل انگلیسی کلیک کنید
  • حالا از قسمت‌های نمایش داده شده، قسمت «هر زمانی» (Any time در نسخه‌ی انگلیسی) را انتخاب کنید
  • از فهرست می‌توانید گزینه‌ی ماه گذشته (past month) یا سال گذشته (past year) را تیک بزنید

با این روش می‌توانید جدیدترین کد تخفیف ماز را که برای ثبت نام در آزمون ماز هنوز منقضی نشده را پیدا کنید. البته اگر این کار را از صفحه مخفی مرورگرهای کروم یا فایرفاکس انجام دهید، نتایج به مراتب بهتری خواهید گرفت و شرکت در ازمون ماز برای شما دلچسب‌تر خواهد بود.

 

ثبت نام آزمون ماز در ابتدای سال تحصیلی

اگر ثابت قدم هستید و آزمون ماز انتخاب اول و آخر شماست، باید برای حضور اقتصادی‌تر در آن نقشه بکشید. گروه آموزشی ماز هم مثل سایر موسسات کنکور، بازاریابی می‌کند و چون معمولا دانش‌آموزان در شروع سال تحصیلی در آزمون‌های کنکور ثبت نام می‌کنند، چندین سایت ماز که خدمات آزمون ماز را ارائه می‌کنند، با در نظر گرفتن کد تخفیف ماز تلاش می‌کنند داوطلبان را به سمت خود جذب کنند. پس هوشمندانه است که در این زمان به دنبال کدهای تخفیف ماز باشید و سایت‌ها را زیر و رو کنید.

علاوه بر این، پس از امتحانات نیم‌سال یا در نزدیکی عید نوروز هم ممکن است تخفیف‌ها تجدید شود و کد تخفیف ماز با درصد بالاتری هم به تورتان بخورد. پس اگر دانش‌آموز کوشایی هستید و نیاز چندانی به تعداد آزمون زیاد ندارید، می‌توانید در این بازه‌ی زمانی، به سراغ ثبت نام در ازمون ماز بروید.

 

ثبت نام گروهی برای گرفتن کد تخفیف ماز

آزمون ماز

از دیگر روش‌هایی که می‌توانید کد تخفیف ماز دریافت کنید، ثبت نام به صورت گروهی است. یعنی چندین دوست کنار هم جمع می‌شوید و با هم در آزمون ماز اسم می‌نویسید. البته شاید همیشه نتوانید از این شیوه استفاده کنید، اما حتی اگر گروه آموزشی ماز چنین امکانی را در اختیار شما قرار نداد، به چند سایت ماز دیگر سر بزنید و از آن‌ها چنین تخفیفی درخواست کنید. مطمئن باشید که آن‌ها از چنین تقاضایی استقبال می‌کنند، چون یک معامله‌ی برد-برد خواهد بود. به هر طریق ممکن سعی کنید در آزمون ماز شرکت کنید؛ زیرا از قافله‌ی رقیبان خود عقب می‌مانید و نتیجه‌ی دلخواهتان در کنکور را نخواهید گرفت. 





:: برچسب‌ها: ماز , آزمون ماز , کد تخفیف ماز , ازمون ماز , گروه آموزشی ماز , سایت ماز ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: